środa, 17 sierpnia 2016

Świecznik ze słoniem - indyjskie motywy

Niebieski słoń, kolory ziemi - jednym słowem gorące Indie w środku deszczowego lata :)
To z pewnością praca inna niż wszystkie dotychczasowe. Świecznik właściwie zrobił się sam - nie zastanawiałam się długo, cięłam serwetkę i kleiłam bez namysłu, zupełnie inaczej niż zwykle (zazwyczaj bardzo długo zastanawiam się nad każdym krokiem, długo układam wzór i skomponowanie pracy zajmuje mi sporo czasu). Ten świecznik na pewno nie jest doskonały, ale zawiera cząstkę mojego serca i choć zupełnie nie pasuje do moich pozostałych prac, to zachwyca mnie intensywność kolorów tej serwetki. Jako dziecko spędziłam kilka lat w Indiach i jest to dla mnie powrót do tamtych barw, zapachów, ludzi i tamtego świata.

Świecznik jest bardzo prosto wykonany - ceramiczna podstawka z hurtowni Renk w Gdańsku, na to cięta i klejona serwetka i dwie warstwy błyszczącego lakieru. W rzeczywistości ma bardzo intensywne barwy i przywodzi na myśl kolor ziemi i gorący klimat Indii.
 
Podsumowanie:
  • Serwetka - decohobby.pl
  • Świecznik - hurtownia Renk w Gdańsku
  • Lakier - Glossy varnish firmy idea decoupage

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz