piątek, 2 lutego 2018

Cesarskie złoto

Zaczarował mnie swoją urodą pewien papier klasyczny. Głębokie złoto, urzekająca kolorystyka, przepych. No i powstała szkatułka :)

Prawda, że piękna gra kolorów? Papier sam w sobie był tak bogaty i efektowny, że cała praca polegała na przyklejeniu go na szkatułkę. Co wcale nie okazało się łatwe...




Bardzo źle klei się klasyczny papier do decu na większych płaszczyznach - papier wybrzuszał się, powstawały "purchle". W efekcie zużyłam chyba pół litra lakieru, żeby usunąć nierówności. Używałam satynowego lakieru, przez co szkatułka ma leciusieńki połysk. Brzegi postarzyłam pastą Renesans w kolorze starego, głębokiego złota.







Jeśli Was także zaczarował ten papier, zapraszam do pozostawienia komentarza :)!




12 komentarzy:

  1. Papier mnie zaczarował, a jakże!!! Jest niesamowity, ale dzięki Twoim umiejętnościom i wyczuciu zyskał jeszcze bardziej. Praca jest zachwycająca.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała szkatułka!!! Serdecznie pozdrawiam:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miły komentarz. Pozdrawiam serdecznie autorkę pięknych prac!

      Usuń

  3. Beautiful image the building You chose well for the theme.
    Your blog is very nice,Thanks for sharing good blog.
    gclub

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you! I love this beautiful paper, it has a royal touch to it.

      Usuń
  4. Очень, красивая шкатулка.

    OdpowiedzUsuń